האם לחגוג בת מצווה באולם אירועים או במועדון ?

שאלה זו נשאלת פעמים רבות כאשר מגיע היום המשמח והילדה הקטנה כבר אינה כזו קטנה ומגיעה לגיל שתיים עשרה. התשובה לשאלה זו כמו רוב הדברים בחיים אינה עניין של שחור או לבן ועל כן יש להבהיר מספר עובדות על האירוע לפני קבלת ההחלטה. על כן אם האירוע נחגג עם המשפחה וחברי המשפחה, הרי שעדיף ללכת על אולם אירועים כיוון שאז ניתן לשבת יותר בנוח, לאכול סביב השולחן, לנהל שיחה כאשר ברקע יש ווליום הגיוני וליהנות מאווירה יותר רגועה. אך אם מדובר על חגיגה עם בני הכיתה, הרי שהאופציה של מועדון יותר מתאימה.

חגיגת בת מצווה באולם או מועדון

חגיגת בת מצווה באולם קודם מכריזה שמדובר על מסיבה והכרזה שכזו תמשוך הרבה יותר היענות כאשר מדובר בגיל שתיים עשרה. שנית למועדון יש אווירה ייחודית אשר שונה בתכלית מאווירה של אולם. מדובר על פחות אלגנטיות ועל יותר פאן, כך שבמקום שכזה יותר קל לצאת לרחבה ולרקוד על מנת לשמח את כלת הבת מצווה. בנוסף מועדון מאובזר עם תפאורה ותאורה שמיועדים למסיבה ועל כן מודבר על חווית מסיבה יותר שלמה ואיכותית.

שיתוף נערת המצווה בבחירת האולם

לפני כל שיקול שנעשה יש חשיבות לעצור ולשתף את הילדה. להציע לה את החלופות ולשאול מהי נטיית הלב שלה. קודם כל שיתוף זה מוכיח לה שגיל הבת מצווה אינו רק מספר שמצדיק חגיגה, אלא באמת גיל בו מתחשבים בדעתה ומתייחסים אליה כאל אדם בוגר. שנית שיתוף הילדה בלבטים יכול להעלות את התשובה הטובה ביותר. כך שאם זורמים עם הרצון שלה, הרי שכבר מדובר על 90% הצלחה.

יש לבדוק גם את האולם לאירועים וגם את המועדון

לבסוף אין לקבל החלטה מבלי לבקר במקום עצמו, כך שלא משנה אם מדובר על אולם אירועים או על מועדון, תמיד ביקור במקום עשוי לעזור לקבל את ההחלטה הנכונה כיוון שלעיתים ניתן למצוא גם במועדון פינת ישיבה שקטה שנפרדת מרחבת הריקודים או לחלופין  באולם האירועים רחבת ריקודים עם תפאורה שלא מביישת אף מועדון. על כן לעיתים התשובה היא באמצע ורק לאחר שמגיעים למקום ניתן להבין זאת.
 

למאמר בנושא - אחווה באירוע חברתי לחצו כאן