כיצד בוחרים אולם אירועים


החלטתם להתחתן, אתם רוצים אירוע שהמשפחה והחברים ידברו עליו לפחות עד ליל הסדר, אבל אתם לא יודעים איפה להתחיל? אירוע מוצלח תלוי במידה רבה באולם האירועים שבו הוא מתקיים. כאן תמצאו כמה טיפים חשובים לבחירת אולמות לאירועים הקיימים ברחבי הארץ.

בחירת אולם לאירוע בהתאם מספר מוזמנים

לא משנה איזה אירע אתם חוגגים - צריך לבחור אולם המתאים לחגיגה. תאטרו בר יכול ללבוש עיצוב לכל אירוע, תוכלו ליהנות מאולם לברית, אולם לחתונה, אולם לבר מצווה ועוד. עם זאת חשוב לשים לב שאולם אירועים חייב להתאים למספר המוזמנים, מעבר לכך שאולמות אירועים מציבים רף תחתון ועליון, גם אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יצטופפו במקום קטן מדי. אז שבו עם ההורים ותארגנו רשימת מוזמנים. מספר זה יצמצם את האפשרויות בבחירת אולם אירועים.

למצוא מקום שאתם אוהבים

נכון שארגון אירוע הוא עניין מורכב שרובו תיאום פרטים טכניים, ויש בו שיקולי תקציב ושיקולים פרקטיים אחרים. אבל תזכרו שהמטרה הראשונית היא שאתם תחגגו ותבלו ערב בלתי נשכח. לכן אנו ממליצים למצוא אולם אירועים שהסגנון שלו לטעמכם, ושנראה לכם שיוכל לעמוד בציפיות שלכם לאירוע מרגש ובלתי נשכח.

מיקום ונגישות אולם האירועים

אל תשכחו שהזמנתם אנשים יקרים לכם, חלקם בני משפחה מבוגרים, חלקם מגיעים עם ילדים קטנים. רצוי לא לטרטר אותם לקצה השני של הארץ. לכן תרצו לבחור אולם אירועים באזור שאתם ורוב בני משפחתכם גרים. מה עושים אם החתן מבאר שבע והכלה מחיפה? משתדלים להיפגש באמצע. דבר נוסף שיש לבדוק הוא סידורי החנייה שאולם האירועים מציע, גם זאת כדי להקל על האורחים. תאטרו בר הוא אולם אירועים בראשון לציון כך שאם אתם גרים באזור המרכז - דעו לכם שתאטרו בר מתאימים לכל אירוע - לפרטים חייגו: 053-9345058

אוכל באולם האירועים הנבחר

אין ספק שבאירוע חתונה בו מוגשת ארוחת ערב, חשוב מאוד לתת את הדעת לאיכות האוכל שיוגש. אולם אירועים סטנדרטי בישראל מציע שילוב של מקום ואוכל. בדרך כלל יציעו לכם לבוא לטעום את האוכל, ויתנו לכם מספר אפשרויות להרכבת תפריט שנראה לכם מתאים ביותר. אם מתאים לכם להשקיע, קיימת אפשרות לשכור אולם אירועים וקייטרינג נפרד לבחירתכם.

שירותים נוספים

אולם אירועים עשוי להציע 'חבילה' שכוללת את האולם עצמו, האוכל, ספק מוסיקה ותקליטנים, צלם ועיצוב אירוע. לצד בדיקת האופציה שנותן אולם האירועים כדאי לבחון גם את השוק, להשוות מחירים, ולמצוא ספקי שירות שמתאימים לכם גם מבחינת העלות וגם הסגנון.

אחרי שהצלחתם להצליב את הפרמטרים העיקריים ואף למצוא תאריך שבו אולם האירועים פנוי, וודאו רק כי המקום מצויד ברישיונות ובביטוחים הדרושים. עכשיו אפשר להתפנות להמשך ארגון האירוע תוך ידיעה כי את החלק העיקרי כבר עברתם. שיהיה במזל טוב!

למאמר בנושא מוסיקה חיה באירועים לחץ כאן

 

ולמאמר בנושא החשיבות של מלצר מזמר לחץ כאן