חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור מקום לאירוע

אין ספק שלתכנן אירוע כגון: חתונה,בר מצווה, בת מצווה, ברית וכדומה, זה לא דבר קל, אך מצריך המון סבלנות וחשיבה רבה. לפניכם חמישה טיפים שעשויים לעזור לכם
 

מה האולם נותן: כמעט כל אולם נותן שירות כזה או אחר, בין אם זה בר אקטיבי לבין אם זה ארגון של קייטרינג איכותי. לכל אדם באשר הוא יש את הדעה האישית שלו, מה באמת הכי חשוב שיכלול מלבד האולם עצמו. לכן מומלץ לבדוק איזה שירותים אתם מקבלים מהאולם על מנת כמובן לסגור את העסקה המשתלמת ביותר.


אוירה : חלק משמעותי משמחת האירוע תהיה האווירה מסביב ואילו קישוטים ילהיבו את הקהל. חלק מהאווירה באירוע יכולה לכלול למשל: ריחות נעימים, עיצוב אולם אשר משרה אוירה נעימה לאורח, נגנים המלווים את מהלך האירוע במוזיקה נעימה לאוזן ועוד. לפי כך ניתן להסיק עד כמה מוסיף כל סוג של אווירה כזה או אחר בכל סוג של אירוע. כך גם בעלי השמחה יהיו מרוצים וגם האורחים ייזכרו את האירוע כחוויה אחת גדולה.

אוכל : בחירת אוכל הוא חלק מאוד עיקרי שמתחיל בעמדות קבלת הפנים ועד לשלב הקינוח. נכון, לפני סגירת אולם מסתובבים בין סוגי אולמות לטעום את המנה המוצלחת והטעימה ביותר, אבל על מנת לסגור את המנה שהכי אהבתם יש לשים לב לגודל התקציב אשר אותו אתם מעוניינים להשקיע. יתר על כן ניתן לסגור מנה במחיר נמוך יותר וגם טעימה יותר, כך גם יישאר לכל הבא לשמוח עימכם טעם של עוד.
 

בדיקת איכות המוסיקה: לכל אולם יש את איכות הסאונד שלו. חלק עיקרי מאוד באירוע זה המוסיקה. חשוב לבדוק ולשמוע את צלילי המוסיקה הנשמעים במהלך האירוע, למשל עד כמה השמיעה חזקה, נקייה, חלקה וכמובן ללא כל רעש כזה או אחר. המוסיקה תיבחר על-ידי בעלי השמחה, הם שייבחרו את השירים המומלצים והאוהבים ביותר, כך שהתקליטן או ה- DJ  יקפיצו את הרחבה עם השירים הכי טובים מבחינת בעלי השמחה.

 

אסתטיקה וניקיון: רוקדים, שותים ונהנים. אבל בואו לא נשכח שגם חשוב למראית עין האורחים וגם לבעלי השמחה - סדר וניקיון. מומלץ לבקר באחת האולמות ולהביט על איך מתנהל האירוע, האם דואגים באולם לנקות ולסדר את השולחנות, האם כל מה שמוגש על השולחן נקי, האם בכניסה לשירותים יש את הניקיון הדרוש אשר משביע את רצונותיכם. לכן עבור כל אחד ואחת אלו הם גורמים אינדיבידואלים בכל הקשור לאסתטיקה וניקיון, יש חלק שזה חשוב להם מאוד ויש חלק שזה לא בראש סדר מעיינם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: החוויה של מלצר מזמר

 

או שאולי תתעניין לקרוא גם על :החשיבות של מלצר מזמר