כל אירוע והמוסיקה שלו

מוסיקה באירועים:


אין ספק שמוסיקה, אצל כל אחד ואחת, היא משהו שהוא מעבר לצלילים ולמנגינות אותם אנו שומעים מידי יום. אבל, כשרוצים לארגן מוסיקה לאירועים מסוגים שונים כגון: חתונה ,בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת  ועוד, יש למוסיקה השפעה מאוד חזקה. כאשר יש בפנינו מגוון רחב מאוד של סוגי מוסיקה, כמו למשל, ישראלי, מזרחי, או גם מוסיקה שיכולה להחזיר אותנו לעבר, משנות ה-80 וה-90 . זאת אומרת, שיש חלק מהמוזמנים שיתחברו ויאהבו את המוסיקה יותר, וחלק יתחברו פחות.

מוסיקה בבר מצווה:


לאחר שסגרתם אולם אירועים וסגרתם צלם, נשאר חלק עיקרי, חשוב ומשמעותי  שהופך את האירוע לחי ותוסס. חלק זה הוא המוסיקה. בחירת המוסיקה לבר המצווה מתחילה בבחירת D.J  / תקליטן החביב עליכם, וכמובן, על ידי התקציב האישי שלכם. מוסיקה, באירוע בר מצווה, צריכה להתאים לכלל האורחים אשר באו לחגוג ולשמוח, בין אם זה היפ הופ, או אלקטרוני. אך בואו לא נשכח שהמוסיקה צריכה להיות מותאמת יותר לדור הצעיר, וליצור שמחה ואנרגיה אצל קהל היעד של האירוע שהוא ברובו ילדים.

מוסיקה לחתונה:


תארו לכם אירוע חתונה, בו אורחים מתחילים להנות מקבלת פנים וממבחר המזון שיש למקום להציע, ובאותו הזמן מתחילה להתנגן באוזני האורחים מנגינה נעימה וצלילי מוסיקה נכונים לאווירה. בנוסף, תארו לכם, שהזוג הטרי עושה את דרכו אל החופה בנגיעות פסנתר נעימות ומרגשות, ותוך כדי המנגינות שמלוות את הזוג, מגיע הרגע של שבירת הכוס.

מוסיקה לחתונה לא רק משמשת כצלילי רקע לעבר החופה, אלא גם תעשה את הערב הכי מאושר בלהיטים הכי שמחים, שלא ישאירו אף אורח אדיש.

מוסיקה בברית:


בסוג אירועים כמו ברית, על המוסיקה ליצור אווירה שונה מאשר אירועים גדולים כמו חתונה. באירוע ברית, בדרך כלל, כמות האנשים קטנה יותר וקרובה יותר למשפחה.  המוסיקה אינה רועשת כמו באירועים ובהפקות גדולות. לכן, על התקליטן שמנגן לאוזניי האורחים, להבין את דברים אלו ולהשמיע מוסיקה מרגיעה ושקטה.

בחירת המוסיקה בברית צריכה להיות נעימה לאוזן, בין עם זה שירים ישראליים, ובין עם זה שירים לועזיים. המוסיקה תמיד תעניק לאירוע שלכם תחושה ואווירה נעימה לאירוע, ותפיח באנשים רוח חיים, חיוכים והנאה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על :טיפים לבחירת אירוע